Poslovni uvjeti

I. Opće odredbe

  1. Ove opće komercijalne odredbe i uvjeti (u daljnjem tekstu: „odredbe i uvjeti“) primjenjuju se na kupovinu u internetskoj trgovini www.dedoles.hr, kojom upravlja Dedoles, s.r.o. s registriranim sjedištem na adresi Za koníčkom 14, 90201 Pezinok, Slovačka, ID tvrtke (IČO): 46706305, upisan u sudski registar Okružnog suda Bratislava I, uložak br.: 81976/B, adresa e-pošte: bok@dedoles.hr, kontakt osoba: Jaroslav Chrapko, broj telefona: +421 917 611 041.
  2. Odredbe i uvjeti sastavni su dio kupoprodajnog ugovora koji se sklapa između prodavatelja i potrošača.
  3. Svi ugovorni odnosi sklapaju se sukladno važećem zakonodavstvu Republike Hrvatske.
  4. U slučaju da je ugovorna strana potrošač, odnosi koji nisu regulirani ovim odredbama i uvjetima podliježu sljedećim zakonima:
  • zakon br. 40/1964 Građanskog zakonika s izmjenama i dopunama
  • zakon br. 250/2007 o zaštiti potrošača s izmjenama i dopunama
  • zakon br. 102/2014 o zaštiti potrošača tijekom prodaje robe ili pružanja usluge na temelju ugovora na daljinu ili ugovora sklopljenog izvan radnog mjesta prodavatelja s izmjenama i dopunama te o izmjenama i dopunama pojedinih akata
  • zakon br. 22/2004 o elektroničkoj trgovini i izmjene zakona br. 128/2002 o državnoj kontroli domaćeg tržišta u vezi sa zaštitom potrošača te o izmjenama i dopunama pojedinih akata temeljem zakona br. 284/2002 s izmjenama i dopunama.
  1. U slučaju da je ugovorna strana poduzetnik, odnosi koji nisu regulirani ovim odredbama i uvjetima podliježu zakonu br. 513/1991 Komercijalnog zakonika s izmjenama i dopunama.

II. Definicije pojmova

  1. Potrošački ugovor odnosi se na svaki ugovor, bez obzira na njegov pravni oblik, koji se sklapa između dobavljača i potrošača.
  2. Prodavatelj odnosi se na tvrtku Dedoles, s.r.o. koja upravlja internetskom trgovinom. Njen poslovni cilj je prodaja robe putem internetske trgovine koja se nalazi na web-mjestu www.dedoles.hr (u daljnjem tekstu „internetska trgovina“).
  3. Kupac odnosi se na korisnika koji ulazi u ugovorni odnos s prodavateljom na temelju kupoprodajnog ugovora.
  4. Korisnik internetske trgovine odnosi se na bilo koju fizičku osobu ovlaštenu za sklapanje pravnih akata ili na pravnu osobu koja je iskazala interes za kupovinu robe u internetskoj trgovini. Temeljem ovih odredbi i uvjeta, korisnik odnosi se, u određenim uvjetima, na treću stranu koju je korisnik naveo u obvezujućoj narudžbi kao osobu kojoj se dostavljaju naručeni proizvodi (u daljnjem tekstu: „ovlaštena osoba“). Navođenje imena ovlaštene osobe u obvezujućoj narudžbi smatra se njihovim odobrenjem za prihvaćanje naručene robe.

III. Narudžba i sklapanje ugovora

Kupac odabire proizvod na temelju trenutne ponude u internetskoj trgovini, potvrđuje odabir klikom na gumb „Kupi“, ispunjava obrazac za narudžbu (navodi adresu e-pošte i adresu dostave u slučaju kupnje proizvoda), odabire količinu proizvoda (alternativno određuje druge parametre proizvoda) i odabire način plaćanja (pouzećem, unaprijed platnom karticom). Narudžbe poslane putem internetske trgovine su obvezujuće. Kupac prilikom slanja narudžbe potvrđuje da je upoznat s i da pristaje na ove odredbe i uvjete klikom na označeni gumb.

  1. Plasiranje robe u internetsku trgovinu predstavlja prijedlog sklapanja ugovora te se ugovor sklapa kada kupac potvrdi narudžbu i kada prodavatelj narudžbu prihvati. Prodavatelj nakon obrade narudžbe šalje, bez nepotrebnog odgađanja, potvrdu o primitku narudžbe (prihvaćanje narudžbe) na adresu e-pošte koju je naveo kupac. Potvrda sadrži broj narudžbe, naziv i specifikaciju robe, informacije o cijeni robe i troškovima dostave (poštarini), načinu plaćanja, informacije o procijenjenom vremenu dostave robe, informacije o mjestu dostave robe, informacije o prodavatelju ili druge informacije. Ugovor smatra se sklopljenim primitkom poruke e-pošte kojom se potvrđuje prihvaćanje vaše narudžbe.
  2. Ako ste stvorili račun za internetsku trgovinu, narudžba će biti spremljena u odjeljak „Moje narudžbe“ kojem možete pristupiti prijavom na račun. Dodatne informacije o narudžbi mogu se po potrebi poslati na adresu e-pošte kupca.
  3. Ugovorne strane složile su se da će sva komunikacija između njih biti putem e-pošte.
  4. Kupac obvezuje se prodavatelju platiti cijenu dogovorenu u potvrdi narudžbe, uključujući troškove dostave (u daljnjem tekstu: „kupovna cijena“), pouzećem na mjestu isporuke proizvoda ili unaprijed platnom karticom.
  5. Kupac obvezuje se prodavatelju platiti kupovnu cijenu za dogovorene proizvode unutar vremenskog razdoblja navedenog na potvrdi narudžbe ili najkasnije pri isporuci.
  6. Informacije o određenim koracima koji dovode do sklapanja ugovora proizlaze iz ovih odredbi i uvjeta. Kupac uvijek može provjeriti i kasnije ispraviti ugovor prije potvrđivanja narudžbe. Ugovor se sklapa na hrvatskom jeziku. Moguće je sklopiti ugovor na drugom jeziku koji razumiju obje strane ako kod prodavatelja ni kupca ne postoje okolnosti koje sprječavaju sklapanje ugovora.
  7. Tvrtka također dostavlja kupcu sve dospjele dokumente koji se odnose na robu: račun (porezni dokument) te jamstveni list (ako ga proizvođač izdaje).
  8. Kupac može otkazati narudžbu e-poštom ili telefonom ako još nije obrađena. Da biste otkazali narudžbu, obratite nam se putem obrasca za kontakt.

IV. Cijena

  1. Sve cijene robe i usluga su konačne, uključujući odgovarajući PDV u iznosu utvrđenom važećim zakonodavstvom Republike Hrvatske (obično 25 % – točna stopa može se pronaći na računu), no cijena ne uključuje troškove dostave.
  2. Sve posebne ponude vrijede do isteka zaliha, osim ako za određeni proizvod nije drugačije određeno.
  3. Nije moguće međusobno kombinirati dodatne popuste koji su pridodani proizvodima na popustu na našem web-mjestu, pojedine popuste korisnika i popuste koji proizlaze iz suradnje naše internetske trgovine s trećom stranom.
  4. Konačna cijena navedena je u obrascu za narudžbu i uključuje PDV te sve druge poreze i naknade (ambalaža, poštarina) koje potrošač mora platiti da bi zaprimio robu ili koristio uslugu. Prodavatelj ne može jednostrano promijeniti cijenu.

V. Uvjeti dostave

  1. Roba koja je dostupna u zalihama šalje se sljedeći radi dan.
  2. Roba koja nije dostupna u zalihama uvijek ima oznaku „Trenutno nedostupno“.
  3. Ako se prodavatelj i kupac nisu drugačije dogovorili u kupoprodajnom ugovoru, mi, kao prodavatelj, dužni smo izvršiti narudžbu i dostaviti robu najkasnije 30 dana od primitka narudžbe. Ako nije moguće dostaviti naručenu robu ili dio naručene robe u vremenskom razdoblju navedenom gore, obavijestit ćemo vas o situaciji što je prije moguće i dati vam očekivani datum dostave robe ili predlažemo dostavu zamjenske robe. Ako nismo u mogućnosti dostaviti robu u dodatnom vremenskom razdoblju, imate pravo odustati od ugovora. Ako ste već platiti kupovnu cijenu ili dio iznosa, vratit ćemo vam plaćeni iznos u roku od 14 dana na željeni bankovni račun.
  4. Narudžbe se obrađuju svaki radni dan.

VI. Način i mjesto dostave

  1. Obveza isporuke robe ispunjava se predajom robe korisniku ili ovlaštenoj osobi navedenoj u narudžbi. Roba se šalje kurirskom službom GLS u obliku pisma/paketa, pisma / paketa s pouzećem uz dodatnu naknadu.
  2. Obavijestit ćemo vas porukom e-pošte kada je vaša narudžba predana dostavljaču. Ako vam roba nije dostavljena u roku od 7 dana od primitka poruke e-pošte, obratite se kurirskoj službi i nama. Putem poruke e-pošte poslat ćemo vam detaljne informacije o paketu i moguće razloge za neuspjelu isporuku. Ako imate korisnički račun, možete provjeriti trenutni status narudžbe u bilo kojem trenutku u odjeljku Moje narudžbe.
  3. Korisnik je dužan osobno preuzeti robu na dogovorenom mjestu i vremenu ili osigurati preuzimanje robe. Korisnik pismeno potvrđuje primitak robe u otpremnici, što je ujedno i dokaz o plaćanju za proizvode u slučaju odabira načina plaćanja pouzećem. Korisnik nakon plaćanja zaprima obračunski list (račun) putem e-pošte, koji ujedno služi kao jamstveni list. Korisnik zajedno s proizvodima prima sažetak narudžbe, koji služi za informativne svrhe i nije porezni dokument.
  4. Obveza isporuke robe smatra se ispunjenom čak i ako korisnik ne preuzme robu na dogovorenom mjestu i vremenu ili odbija preuzeti robu. U slučaju da korisnik ne preuzme robu i da nam se proizvodi vrate, imamo pravo odustati od kupoprodajnog ugovora i potražiti troškove vraćanja paketa od korisnika (prodavatelj ima pravo na naknadu štete (prema članku 420. i dalje Građanskog zakonika) u iznosu od stvarnih troškova povezanih s neuspjelim pokušajem dostave narudžbe – poštarina povezana s vraćanjem pošiljke). Ponovna dostava paketa moguća je nakon zajedničkog dogovora. Prodavatelj također ima pravo da ne ostvari pravo na naknadu štete ili da to pravo iskoristi samo djelomično.
  5. Nismo odgovorni za zakašnjelu isporuku uzrokovanu netočnim navodom adrese primatelja. Korisnik zaprima vlasnička prava nad robom preuzimanjem robe na mjestu dostave. Preuzimanjem robe, na kupca prelazi rizik od slučajnog uništenja i slučajnog propadanja.
  6. Kod preuzimanja robe, korisnik ima pravo provjeriti je li paket na bilo koji način oštećen (mehanička oštećenja uzrokovana transportom) i imali li na robi kakvih nedostataka. U slučaju vidljivog oštećenja paketa ili robe, korisnik ima pravo ne preuzeti pošiljku. U slučaju oštećenja paketa, kupac ne preuzima proizvode i piše zapisnik zajedno s tvrtkom za dostavu.

VII. Način plaćanja, poštarina i druge naknade

  1. Kupac prodavatelju plaća kupovnu cijenu:
  1. unaprijed karticom
  2. pouzećem (već od 7 HRK)
  3. bankovni prijenos na: IBAN CZ3126000000002532880204, BIC: CITICZPX 

 

Potpune informacije o načinima plaćanja možete pronaći ovdje: https://www.dedoles.hr/nacini-placanja

  1. Kupac može iskoristiti kupon za popust i nakon njegova unosa ostvaruje odgovarajući popust. Kupon za popust moguće je iskoristiti samo jednom. Kupon za popust nije moguće zamijeniti za gotovinu.
  2. Sljedeće naknade za poštarinu dodaju se cijeni robe prema načinu dostave i adresi. Potpune uvjete dostave možete pronaći ovdje: https://www.dedoles.hr/postarina-i-dostava
  3. Ne primjenjuju se druge dodatne naknade kao što je naknada za ambalažu.
  4. Kôd za popust:
    • može se iskoristiti samo jednom;
    • ne može se zamijeniti za gotovinu.
  5. Vrijednost kôda za popust navedena je s PDV-om.
  6. Poklon kupon može se iskoristiti jednom za kupovinu robe u online trgovini www.dedoles.hr do datuma navedenog kao važećeg (vrijedi do).
  7. Kôd koji se nalazi na kuponu mora se unijeti u odjeljak „Kôd za popust / Poklon kupon” u polju unesite broj kupona prilikom izrade narudžbe.
  8. Vrijednost kupona navedena je na svakom kuponu kao iznos koji uključuje PDV.
  9. Ako je ukupan iznos narudžbe/kupnje:
    • veći od vrijednosti kupona, kupac će platiti samo ostatak iznosa;
    • niži od vrijednosti kupona, ostatak vrijednosti se gubi bez naknade (kupon se može iskoristiti samo u jednoj narudžbi).
  10. U jednoj se narudžbi može iskoristiti najviše jedan poklon kupon.
  11. Poklon bon vrijedi samo u državi u kojoj je kupljen.
  12. Poklon kupon ne može se zamijeniti za gotovinu.
  13. U slučaju vraćanja robe plaćene poklon kuponom, iznos ove robe vraća se u okviru novog kupona u vrijednosti vraćene robe.
  14. Na navedene iznose robe dodajemo posljedične poštanske troškove prema načinu dostave i adresi. Cjelokupne uvjete u vezi poštanskih troškova možete pronaći ovdje.
  15. Prodavač pruža sljedeće dodatne usluge:
    • "Ekološko pakiranje"
    • "Sigurna dostava"
    • "Produljenje razdoblja povrata"

VIII. Dedoles sitniš

  1. Prilikom naručivanja s web-mjesta www.dedoles.hr možete, prije potvrđivanja narudžbe, odlučiti želite li zaokružiti ukupan iznos narudžbe i razliku u iznosu namijeniti računu udruženja građana „Za stabla“. Ako odlučite doprinijeti udruženju, razliku u iznosu, koju nazivamo „Dedoles sitniš“, uplatit ćemo u punom iznosu na račun udruženja građana „Za stabla“. Najčešće šaljemo Dedoles sitniš na račun udruženja odjednom jednom mjesečno. Vaš će se Dedoles sitniš pojaviti na računu kao posebna stavka. Imajte na umu da ako ste unaprijed platili narudžbu ili ste je već preuzeli i platili (bilo da ste je osobno preuzeli ili platili pouzećem) i naknadno odlučite vratiti narudžbu i tražiti povrat novca, ne vraćamo iznos koji je namijenjen za Dedoles sitniš jer je već prebačen na račun udruženja građana „Za stabla“. Detaljne uvjete u vezi s Dedoles sitnišom možete pronaći ovdje: https://www.dedoles.hr/dedoles-sitnis.

IX. Jamstveno razdoblje

  1. Na svu robu prodanu u internetskoj trgovini primjenjuje se zakonsko jamstveno razdoblje od 24 mjeseca. U slučaju rabljene robe primjenjuje se jamstveno razdoblje od 12 mjeseci. Jamstveno razdoblje počinje na dan kada kupac preuzme robu.
  2. U slučaju kada je rok trajanja istaknut na prodanom proizvodu, ambalaži ili u priloženom korisničkom priručniku, jamstveno razdoblje ne ističe prije isteka roka trajanja.
  3. Prodavatelj je dužan, na zahtjev kupca, osigurati jamstvo u pisanom obliku (jamstveni list). Ako vrsta robe to dopušta, dovoljno je izdati dokaz o kupnji umjesto jamstvenog lista.
  4. Jamstveni list sadržava identifikacijske podatke prodavatelja (ima i prezime, naziv tvrtke ili prodavatelja, registrirano sjedište ili mjesto poslovanja), sadržaj jamstva, opseg i uvjete jamstva, jamstveno razdoblje i informacije potrebne za primjenu jamstva. Ako jamstveni list ne sadrži sve propisane osnovne podatke, to ne poništava valjanost jamstva.
  5. Prodavatelj može, putem izjave koja je dio jamstvenog lista izdanog kupcu ili putem oglasa, pružiti jamstvo koje prelazi vremenski rok zakonskog jamstva. Uvjete i opseg takvog jamstva navodi prodavatelj u jamstvenom listu.
  6. Jamstvo ne primjenjuje se u slučaju povremenih oštećenja uzrokovana čestom uporabom.
  7. Jamstvo ne primjenjuje se na besplatne poklone ili nagrade s natječaja.
  8. Pravo na besplatan popravak koje pokriva jamstvo prestaje:
  1. ako niste u mogućnosti donijeti cjelovitu robu, uključujući sve dodatke
  2. ako niste prijavili očite nedostatke tijekom preuzimanja robe
  3. istekom jamstvenog razdoblja robe
  4. neprofesionalnim i neopreznim postupanjem ili zanemarivanjem pravilne njege proizvoda
  5. u slučaju mehaničkih oštećenja robe koje uzrokuje kupac.

 

  1. Promjene robe koje su se dogodile tijekom jamstvenog razdoblja, a rezultat su česte uporabe, nepravilne uporabe ili nepravilne intervencije, ne smatraju se nedostacima, posebice ako je:
  2. nedostatak uzrokovan prirodnim trošenjem materijala zbog uporabe, nepravilne uporabe ili nedovoljnim i neprimjerenim postupanjem tijekom trajanja jamstvenog razdoblja
  3. nedostatak uzrokovan prirodnim promjenama materijala od kojih je roba proizvedena
  4. nedostatak uzrokovao kupac ili treća strana oštećivanjem ili bilo kakvom nepravilnom intervencijom.

 

X. Otkazivanje narudžbe

  1. Ako želite otkazati narudžbu koja još nije obrađena, obratite nam se što je prije moguće s brojem narudžbe. Ako ste već platili narudžbu, vratit ćemo vam novac u roku od 14 dana na račun koji ste koristili za plaćanje. Ako ste platili kreditnom karticom (VISA, MasterCard), rok za povrat novca može se produžiti zbog bankovnih postupaka vraćanja kartičnih uplata.
  2. Također zadržavamo pravo otkazati vašu narudžbu ako nismo u mogućnosti isporučiti robu zbog nedostupnosti (rasprodano ili povlačenje ponude) ili ako u potpunosti ne možemo isporučiti robu u dogovorenom roku ili po dogovorenoj cijeni i/ili ako bi nam isporuka robe stvorila nerazmjerne poteškoće i nerazmjerne troškove s obzirom na vrijednost naručene robe, osim ako se s vama ne dogovorimo o zamjeni. Obavijestit ćemo vas o otkazivanju putem telefona ili e-pošte bez nepotrebnog odgađanja. Ako ste platili kupovnu cijenu ili dio iznosa, vratit ćemo vam uplaćeni iznos u roku od 14 dana na račun koji ste ranije koristili za plaćanje, osim ako nije dogovoreno drugačije.
  3. Ako kupac neprestano koristi kupon za popust, prodavatelj ima pravo otkazati narudžbu.
  4. Ako kupac ne plati iznos narudžbe u roku od 14 dana od naručivanja, prodavatelj otkazuje neplaćenu narudžbu.

XI. Reklamacija

  1. Prodavatelj odgovoran je za nedostatke na prodanoj robi dok je kupac preuzima.
  2. Ako se nedostaci mogu ukloniti, kupac ima pravo tražiti besplatno, pravilno uklanjanje u dogledno vrijeme. Prodavatelj dužan je ukloniti nedostatke bez nepotrebnog odgađanja. Kupac može zatražiti zamjenu za drugi proizvod umjesto uklanjanja nedostatka ili zamjenu samo dijela proizvoda ako je nedostatak samo na dijelu proizvoda i ako to ne uzrokuje prodavatelju neproporcionalne troškove s obzirom na cijenu robe i ozbiljnost nedostatka. Prodavatelj može zamijeniti robu s nedostatkom za robu bez nedostatka umjesto uklanjanja nedostatka ako to neće uzrokovati značajne poteškoće kupcu.
  3. U slučaju da se nedostatak ne može ukloniti i sprječava pravilnu uporabu proizvoda, kupac ima pravo na zamjenu za drugi proizvod ili na odustajanje od ugovora. Kupcu pripadaju ista prava u slučaju da se nedostatak može ukloniti, ali kupac ne može pravilno koristiti predmet zbog opetovanih pojava nedostataka nakon popravka ili zbog većeg broja nedostataka. Ako se nedostaci ne mogu ukloniti, kupac ima pravo na prikladan popust na cijenu robe.
  4. Prodavatelj odmah je dužan navesti način rješavanja reklamacije, kod složenih slučajeva najkasnije u roku od 3 radna dana od dana podnošenja zahtjeva za reklamaciju ili u opravdanim slučajevima, posebno kada je potreba složena tehnička procjena robe ili stanja za servis, rok je najkasnije 30 dana od dana podnošenja zahtjeva za reklamaciju. Nakon što je naveden način rješavanja reklamacije, zahtjev za reklamaciju odmah kreće u proces rješavanja, jedino u opravdanim slučajevima može se rješavati kasnije, no ne smije trajati duže od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva za reklamaciju. Nakon što istekne rok za rješavanje zahtjeva za reklamaciju, potrošač ima pravo odustati od ugovora ili tražiti zamjenu za novu robu.
  5. Prodavatelj odmah je dužan potvrditi prihvaćanje zahtjeva za reklamaciju i osigurati potvrdu za potrošača. Potvrda izdaje se najkasnije u isto vrijeme kao i dokument kojim se potvrđuje rješavanje reklamacije.
  6. Vremensko razdoblje od ostvarivanja prava na odgovornost za nedostatke do završetka rješavanja zahtjeva za reklamaciju (primopredaja popravljene robe, pismeni poziv za preuzimanje odgovornosti ili njeno opravdano odbacivanje) ne uključuje se u jamstveno razdoblje. U slučaju zamjene za novu robu, jamstveno razdoblje za novu robu počinje na dan preuzimanja iste.
  7. U slučaju da potrošač podnese zahtjev za reklamaciju unutar 12 mjeseci od kupovine, prodavatelj može odbiti zahtjev za reklamaciju samo na temelju mišljenja stručnjaka. Bez obzira na mišljenje stručnjaka, nije moguće tražiti od potrošača troškove naknade za mišljenje stručnjaka ili bilo koje druge troškove povezane s mišljenjem stručnjaka.
  8. U slučaju da potrošač podnese zahtjev za reklamaciju nakon 12 mjeseci od kupovine i prodavatelj ga odbije, prodavatelj dužan je navesti u dokumentu o rješavanju zahtjeva za reklamaciju kome potrošač može poslati robu za mišljenje stručnjaka. Ako se roba šalje navedenoj osobi za stručno mišljenje, troškove stručnog mišljenja, kao i sve pripadajuće troškove pokriva prodavatelj bez obzira na rezultat stručnog mišljenja. Ako potrošač dokaže pomoću stručnog mišljenja da je prodavatelj odgovoran za nedostatak, može ponovno podnijeti zahtjev za reklamaciju. Jamstveno razdoblje zaustavlja se dok traje stručna procjena. Prodavatelj dužan je platiti potrošaču sve troškove povezane s traženjem stručnog mišljenja i sve opravdane nastale troškove u roku od 14 dana od dana ponovnog podnošenja zahtjeva za reklamaciju. Ponovno podnesen zahtjev za reklamaciju nije moguće odbiti.
  9. Kupca će se obavijestiti o ishodu zahtjeva za reklamaciju odmah nakon završetka postupka rješavanja zahtjeva putem e-pošte i istovremeno će se e-poštom ili preporučenom poštom kupcu dostaviti protokol zahtjeva za reklamaciju (dokaz o rješavanju zahtjeva za reklamaciju). Dokument o rješavanju zahtjeva za reklamaciju ne mora se dostaviti ako je potrošač dokazao podnošenje zahtjeva za reklamaciju na neki drugi način.
  10. U slučaju podnošenja zahtjeva za reklamaciju, potrošač obavještava prodavatelja o učinjenom slanjem obrasca za zahtjev za reklamaciju putem e-pošte (za najbrže rješavanje zahtjeva za reklamaciju) i robu šalje natrag u paketu prikladnom za slanje zajedno s opisom nedostatka i kopijom dokaza o kupnji (i s jamstvenim listom ako je izdan) na adresu prodavatelja:

Dedoles,s.r.o. GLS

Varaždinska 116

10360 Popovec

Republika Hrvatska

adresa e-pošte: bok@dedoles.hr

 

 

  1. Ako se podnosi zahtjev za reklamaciju čarapa ili donjeg rublja, potrošač šalje u potpunosti ispunjen obrazac za reklamaciju zajedno s fotografijama oštećene robe na adresu e-pošte bok@dedoles.hr. Nakon zaprimanja poruke e-pošte s fotografijama u privitku, prodavatelj obavještava potrošača o sljedećim koracima.
  2. Kupac ima pravo na naknadu neizbježnih troškova koji su nastali zbog ostvarivanja prava na odgovornost za nedostatak. Ako potrošač nije zadovoljan načinom na koji je prodavatelj riješio reklamaciju ili vjeruje da je prodavatelj prekršio njihova prava, kupac može prodavatelju poslati zahtjev za pravni lijek. Ako prodavatelj odbije takav zahtjev ili ne odgovori u roku od 30 dana po podnošenja zahtjeva, potrošač ima pravo podnijeti prijedlog za alternativno rješavanje spora prema članku 12. zakona br. 391/2015 o alternativnim rješavanjima potrošačkih sporova i o izmjenama i dopunama pojedinih akata.
  3. Alternativnom rješavanju spora može pristupiti potrošač (fizička osoba) koja tijekom sklapanja i provođenja potrošačkog ugovora ne djeluje u ime njihov tvrtke, zaposlenja ili zanimanja. Alternativno rješavanje spora tiče se samo sporova između potrošača i prodavatelja za vrijednosti više od 150 kn koje proizlaze iz potrošačkog ugovora na daljinu.
  4. Sukladno članku zakona br. 391/2015, subjekt alternativnog spora može vam naplatiti naknadu za pokretanje rješavanja spora do 38 kn, uključujući PDV. Prijedlog možete podnijeti na način naveden u članku 12. zakona br. 391/2015 ili na web-mjestu https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov/formular-pre-podanie-navrhu-na-zacatie-ars.soi.
  5. Da bi podnio prijedlog za alternativno rješavanje spora, potrošač može upotrijebiti internetsku platformu namijenjenu rješavanju sporova koja je dostupna na web-mjestu https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
  6. Nadležni subjekt za alternativno rješavanje sporova između potrošača i prodavatelja Dedoles, s.r.o. je Slovačka trgovinska inspekcija

Inspekcija STI s registriranim sjedištem u Trnavi za pokrajinu Trnava, Pekárska 23, 917 01 Trnava 1, Slovačka Republika

telefonski broj: 033/ 5512 689

adresa e-pošte: tt@soi.sk

ili druga relevantna ovlaštena pravna osoba upisana na popis subjekata alternativnog rješavanja sporova koji vodi Ministarstvo gospodarstva Slovačke Republike (popis je dostupan na http://www.mhsr.sk)

XII. Odustajanje od ugovora

  1. Potrošač ima pravo odustati od ugovora bez obrazloženja u skladu s člankom 7. zakona br. 102/2014 o zaštiti potrošača u prodaji robe ili pružanju usluga prema ugovoru sklopljenom na daljinu ili izvan radnog mjesta prodavatelja i o izmjeni određenih akata, u izmjenama i dopunama, u roku od 14 dana od primitka robe. Ako je roba iz iste narudžbe isporučena zasebno, rok za povlačenje teče od trenutka prihvaćanja zadnjeg isporučenog proizvoda.
  2. Ako je predmet kupoprodajnog ugovora isporuka, potrošač ima pravo odustati od ugovora prije isporuke robe. Ako potrošač odustane od ugovora, otkazat će se i svaki dodatni ugovor povezan s njime.
  3. U skladu s člankom 517. stavkom 1. Građanskog zakonika, potrošač može također odustati samo od dijela predmeta ugovora (ako je predmet ugovora ili obvezujuće narudžbe bila isporuka nekoliko komada robe) i u tom se slučaju ugovor otkazuje samo u vezi s tim dijelom.
  4. Potrošač dužan je, ako želi iskoristiti ovo pravo, osobno najkasnije posljednjeg dana određenog roka dostaviti pismeni odustanak od kupopordajnog ugovora na adresu prodavatelja ili poslati u pisanom obliku poštom najkasnije zadnjeg dana roka na adresu navedenu u kontaktima. Nakon obavijesti o odustajanju, potrošač dužan je poslati ili osobno dostaviti predmet ugovora od kojeg odustaje zajedno s važećom dokumentacijom – npr. kopiju računa, upute i drugu dokumentaciju isporučenu s robom i to najkasnije u roku od 14 dana od dana odustajanja.
  5. Preporučujemo kupcima da robu pošalju preporučenom poštom i kao osiguranu pošiljku.
  6. Potrošač mora izvršiti odustajanje od ugovora u pisanom obliku koji nesumnjivo označava odustajanje ugovora ili u obliku unosa na drugom trajnom mediju ili pomoću obrasca objavljenog na web-mjestu https://www.dedoles.hr/zamjena-povrat-reklamacija (za spremanje kliknite na sliku i odaberite "Spremi datoteku". Zatim ispunite obrazac na računalu i ispišite ga.)
  7. Odustajanje od kupoprodajnog ugovora mora, u skladu s prethodnom točkom ovih odredbi i uvjeta, sadržavati informacije navedene u obrascu objavljenom na web-mjestu https://www.dedoles.hr/zamjena-povrat-reklamacija , posebice identifikacijske podatke kupca, broj i datum narudžbe, točnu specifikaciju robe, način na koji prodavatelj vraća već primljena sredstva, posebno broj računa i/ili poštansku adresu kupca.
  8. Ne šaljite robu pouzećem, takva roba neće biti preuzeta.
  9. Upravitelj internetske trgovine vraća plaćena sredstva za robu/uslugu, uključujući troškove prijevoza u skladu s odredbama članka 9. stavka 3. zakona br. 102/2014, kao i troškove koji su vidljivo nastali prilikom naručivanja robe u roku od 14 dana od dostave odustanka od ugovora. Upravitelj nije dužan vratiti sredstva prije nego što zaprimi robu ili prije nego što potrošač dokaže da je roba poslana. To ne važi u slučaju kada prodavatelj ponudi osobno preuzimanje robe od kupca. Tijekom ostvarivanja prava na odustajanje od ugovora, potrošač ima pravo na vraćanje troškova za najjeftiniji način dostave koji prodavatelj nudi.
  10. U skladu s člankom 7. stavkom 6. zakona br. 102/2014, potrošač ne može odustati od ugovora ako je sljedeće predmet ugovora:
  • prodaja robe prema posebnim zahtjevima potrošača, prilagođena roba ili roba posebno namijenjena za potrošača.
  1. Potrošač snosi bilo kakvo umanjenje vrijednosti robe koje proizlazi iz njegove uporabe izvan onoga što je nužno za utvrđivanje funkcionalnosti i karakteristika robe.

XIII. Zaštita osobnih podataka

  1. Za više informacija i točne uvjete o osobnim podacima, njihovom obradom i zaštiti posjetite: dedoles.hr/obrada-osobnih-podataka-u-marketinske-svrhe

XIV. Bilten i poruke e-pošte

  1. Prilikom registracije ili naručivanja možete odabrati primanje naših vijesti (u prosjeku jednom tjedno). Isto tako možete se posebno pretplatiti na bilten na web-mjestu unosom adrese e-pošte ili klikom na vezu u poruci e-pošte koju smo vam poslali. Možete se odjaviti s pretplate u bilo kojem trenutku. Obavijestit ćemo vas o obradi narudžbe i dostupnosti robe putem e-pošte. Povremeno (nekoliko puta godišnje) možemo poslati svim potrošačima važne informacije o radu naše internetske trgovine i korištenju korisničkog računa. Ako vam smetaju poruke e-pošte, pošaljite nam poruku e-pošte na bok@dedoles.hr.

 

XV. Završne odredbe

  1. Svi dogovori između prodavatelja i kupca uređuju se zakonodavstvom Republike Hrvatske. Ako odnos uspostavljen kupoprodajnim ugovorom sadrži međunarodni element, stranke se slažu da se odnos uređuje zakonodavstvom Republike Hrvatske. Ovo ne dovodi u pitanje prava potrošača prema općim obvezujućim zakonima.
  2. Prodavatelj nije vezan nikakvim kodeksima ponašanja u odnosu na kupca u skladu s odredbama zakona br. 250/2007 o zaštiti potrošača s izmjenama i dopunama.
  3. Sva prava vezana za web-mjesto prodavatelja, posebno autorska prava na sadržaj, uključujući izgled web-mjesta, fotografije, videozapise, grafike, zaštitne znakove, logotipe i drugi sadržaj i elemente, pripadaju prodavatelju. Zabranjeno je kopirati, mijenjati ili na drugi način koristiti web-mjesto ili dijelove bez pristanka prodavatelja.
  4. Prodavatelj nije odgovoran za pogreške uzrokovane intervencijom treće strane u internetskoj trgovini ili upotrebom suprotnoj njenoj namjeni. Tijekom korištenja internetske trgovine, kupac ne smije koristiti postupke koji mogu negativno utjecati na njen rad i ne smije sudjelovati u aktivnostima koje omogućavaju neovlaštene intervencije kupca ili treće strane ili neovlaštenu uporabu softvera ili drugih komponenti od kojih se internetska trgovina sastoji i koje koristi, njene dijelove ili softversku opremu na način koji bi bio u sukobu s funkcijom i svrhom trgovine.
  5. Prodavatelj sprema kupoprodajni ugovor, uključujući odredbe i uvjete, u elektronskom obliku i nije javno dostupan.
  6. Prodavatelj može izmijeniti ili dopuniti tekst odredbi i uvjeta. Ova odredba ne dovodi u pitanje prava i obveze nastale tijekom efektivnog razdoblja prethodnog teksta odredbi i uvjeta.
  7. Nadzor poštivanja obveza prodavatelja prema potrošaču vrši Slovačka trgovinska inspekcija (STI), točnije podružnica:

Insprekcija STI s registriranim sjedištem u Trnavi za pokrajinu Trnava,

Pekárska 23, 917 01 Trnava 1

telefonski broj: 033/ 5512 689

adresa e-pošte: tt@soi.sk 

http://www.soi.sk

http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

  1. Ove odredbe i uvjeti primjenjuju se kako je navedeno na web-mjestu www.dedoles.hr od dana potvrde narudžbe kada ih kupac bezuvjetno prihvati, što se dodatno potvrđuje aktivnim klikom tijekom potvrde narudžbe. Upravitelj zadržava pravo izmjene ili dopune odredbi i uvjeta. Zatvorene narudžbe podliježu formulaciji teksta važećeg u trenutku naručivanja.
  2. Ove odredbe i uvjeti stupaju na snagu 1. prosinca 2019. i poništavaju prethodni tekst općih komercijalnih odredbi i uvjeta.

 

 

Dodatak br. 1

Obrazac za odustajanje od ugovora

(Ispunite obrazac i pošaljite ga samo u slučaju da želite odustati od ugovora)

 

Poštovani,

Dedoles, s.r.o.,

s registriranim sjedištem na adresi Za koníčkom 14, Pezinok 902 01, Slovačka Republika

upisan u sudski registar Okružnog suda Bratislava I, odjeljak: Sro, uložak br.: 81976/B

ID tvrtke (IČO): 46 706 305

Porezni broj (DIČ): 2023541630

PDV ID (IČ DPH): SK2023541630 

Broj telefona: +421334440005

adresa e-pošte: bok@dedoles.hr

Ovime izjavljujem/izjavljujemo (*), da odustajem/odustajemo (*) od kupoprodajnog ugovora za sljedeću robu / ugovora za pružanje sljedeće usluge (*):  ..............

Datum narudžbe / datum primitka (*) ..............

Ime potrošača (*) ...............

Adresa potrošača (*) ..............

Potpis potrošača (*) (samo ako se obraza podnosi u papirnatom obliku) ..........................

Datum .................. 

(*) Nepotrebno precrtati

 

 

 

Dodatak br. 2

Obrazac za potraživanje