Poslovni uvjeti

Dedoles, s.r.o., sa sjedištem Za koníčkom 14, 902 01 Pezinok, MB: 46 706 305, upisana je u trgovački registar Okružnog suda Bratislava I, odjeljak  Sro, spis broj: 81976/B

Opći uvjeti poslovanja

 

I.

Opći uvjeti i odredbe

 

  1. Ovi opći uvjeti poslovanja (u daljem tekstu OUP) primjenjuju se na kupnju u internetskoj trgovini dedoles.hr, kojom upravlja Dedoles s.r.o., sa sjedištem Za koníčkom 14, 902 01 Pezinok, MB: 46 706 305, upisana je u trgovački registar Okružnog suda Bratislava I, odjeljak Sro, spis broj: 81976/B, e-pošta: bok@dedoles.hr, kontakt osoba: Jaroslav Chrapko, broj telefona: 0917 611 041.
  2. Poslovni uvjeti sastavni su dio sklopljenog ugovora o kupnji između prodavatelja i kupca s druge strane.
  3. Svi ugovorni odnosi sklapaju se u skladu s važećim zakonskim propisima u Slovačkoj.
  4. U slučaju da je ugovorna strana potrošač, odnosi koji nisu uređeni sljedećim uvjetima uređuju se zakonom:
  • Građanski zakonik (NN, br. 40/164) s izmjenama i dopunama
  • Zakon o zaštiti potrošača (NN, br.250/2007) s izmjenama i dopunama
  • Zakon o zaštiti potrošača pri prodaji robe ili pružanju usluga na temelju ugovora sklopljenog na daljinu ili ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija (NN, br.102/2014) s izmjenama i dopunama
  • Zakon o elektroničkoj trgovini (NN, br.22/2004) s izmjenama i dopunama
  • Zakon o državnoj kontroli unutarnjeg tržišta u pitanjima zaštite potrošača i o izmjenama i dopunama pojedinih akata izmijenjenih i dopunjenih zakonom br.284/2002 s izmjenama i dopunama
  1. U slučaju da je ugovorna strana poduzetnik odnosi koji nisu uređeni sljedećim uvjetima uređuju se zakonom Zakonom o trgovini (NN, br. 513/1991) s izmjenama i dopunama.

 

II.

Definicije pojmova

 

  1. Potrošački ugovor je svaki ugovor, bez obzira na pravni oblik koji je dobavljač sklopio s potrošačem.
  2. Prodavatelj je tvrtka Dedoles, s.r.o koja upravlja internetskom trgovinom. Predmet poslovanja je prodaja robe putem internetske trgovine na web stranici dedoles.hr (u daljem tekstu Internet trgovina).
  3. Kupac je klijent koji na temelju kupoprodajnog ugovora stupa u ugovorni odnos s prodavateljem.
  4. Kupac naše internet trgovine može biti svaka fizička osoba koja ima poslovnu sposobnost ili pravna osoba koja je pokazala interes za kupnju robe u internet trgovini. Kupac u skladu s ovim poslovnim uvjetima može biti pod određenim okolnostima i treća osoba koju kupac u narudžbi odredi kao osobu kojoj će biti naručena roba dostavljena (u daljem tekstu ovlaštena osoba). Navođenje imena ovlaštene osobe u narudžbi smatra se ovlaštenjem za preuzimanje naručene robe.

 

III.

Narudžba i sklapanje kupoprodajnog ugovora

  1. Kupac odabere proizvod na temelju trenutne ponude objavljene u internet trgovini, izbor potvrdi klikom na gumb „Kupiti“, ispuni obrazac za narudžbu (e-pošta, u slučaju kupnje robe adresu za dostavu), odabere količinu (ili navede detaljnije parametre proizvoda) te odabere način plaćanja (pouzećem, gotovinom prilikom isporuke robe). Narudžbe napravljene putem internet trgovine obvezujuće su. Kupac prilikom slanja narudžbe aktivnim klikom potvrđuje da je pročitao i prihvaća ove poslovne uvjete.

 

  1. Prijedlog za zaključivanje ugovora je plasman robe u internet trgovini, ugovor nastaje slanjem narudžbe od strane kupca i prihvaćanjem narudžbe od strane prodavatelja. Nakon obrade vaše narudžbe bez odlaganja ćemo vam poslati potvrdu o narudžbi (prihvaćanje narudžbe) koja uključuje broj narudžbe, naziv i specifikaciju robe, cijenu robe i troškove dostave (poštarine), način plaćanja, procijenjeno vrijeme isporuke robe, mjesto na koje će se roba isporučiti, podaci o prodavatelju ili druge informacije. Primanjem e-pošte kojom se potvrđuje prihvaćanje vaše narudžbe zaključuje se kupoprodajni ugovor.

 

  1. Ako imate račun kod nas, vaša će se narudžba arhivirati i u odjeljku Moje narudžbe, koji će vam biti dostupan nakon prijave samo Vama. Ako je potrebno, sve dodatne informacije u vezi s narudžbom mogu se poslati na adresu e-pošte kupca.

 

  1. Ugovorne stranke složile su se da će komunikacija među njima biti u obliku e-pošte.

 

  1. Kupac je dužan prodavatelju platiti cijenu robe dogovorenu u potvrdi narudžbe, uključujući troškove dostave robe (u daljnjem tekstu "kupoprodajna cijena") gotovinom na mjestu isporuke ili bankovnim prijenosom na račun prodavatelja naveden u potvrdi narudžbe.

 

  1. Kupac je dužan platiti prodavatelju kupoprodajnu cijenu za ugovorenu robu u roku navedenom u potvrdi narudžbe, ali najkasnije prilikom primitka robe.

 

  1. Podaci o pojedinim koracima koji vode do zaključenja ugovora proizilaze iz ovih uvjeta i kupac uvijek ima mogućnost provjere narudžbe prije slanja narudžbe ili je može ispraviti. Ugovor je zaključen na hrvatskom jeziku, ako to nisu spriječile okolnosti prodavatelja ili kupca, moguće je ugovor zaključiti na drugom jeziku razumljivom za obje strane.

 

  1. Prodavatelj zajedno s robom pruža kupcu sve relevantne dokumente koji se odnose na robu: račun (porezni dokument), ili jamstveni list (ako ga proizvođač pruža).

 

  1. Kupac može otkazati narudžbu putem e-pošte ili telefonom. Narudžba se može otkazati najkasnije 24 sata nakon potvrde narudžbe. Za otkazivanje narudžbe potrebno je napisati zahtjev na KONTAKT - NAPIŠITE PORUKU

 

IV.

Cijena

  1. Sve cijene robe i usluga izražene se kao konačne, uključujući pripadajući PDV u iznosu propisanom važećim zakonodavstvom Republike Hrvatske (obično 25% - točna stopa se uvijek može naći na računu), ali ne uključuje cijenu dostave.
  2. Sve akcije važe dok se zalihe ne potroše, osim ako za određeni proizvod nije drugačije navedeno.
  3. Svi dodatni popusti koji su pružani uz popuste koji se prikazuju za pojedinačne proizvode na našoj web stranici, pojedinačni popusti za kupca ili popusti pruženi u suradnji naše internetske trgovine s trećim stranama ne mogu se međusobno kombinirati.
  4. Konačna cijena navedena je u obrascu za narudžbu neposredno prije narudžbe, uključuje PDV i sve druge poreze i pristojbe (pakiranje, poštarina) koje mora potrošač platiti u svrhu dobivanja proizvoda ili usluge. Prodavatelj ne može jednostrano mijenjati ovu cijenu.

 

V.

Uvjeti dostave

  1. Roba na skladištu otprema se sljedeći radni dan.
  2. Roba koja nije na skladištu označena je uvijek „Trenutno nedostupno“.
  3. Ako se prodavatelj i kupac u kupoprodajnom ugovoru nisu drugačije dogovorili, kao prodavatelj dužni smo ispuniti vašu narudžbu i robu dostaviti u roku od 30 dana od primitka narudžbe. Ako naručena roba ili dio robe iz narudžbe ne mogu biti isporučeni u gore navedenom roku, obavijestit ćemo vas o ovoj situaciji što je prije moguće i obavijestiti vas o očekivanom datumu isporuke robe ili predložiti isporuku zamjenske robe. Ako nismo u mogućnosti osigurati robu ni u dodatnom roku, imate pravo odustati od ugovora i u slučaju plaćanja kupoprodajne cijene ili njezinog dijela, bit će vam vraćena novčana sredstva u roku od 14 dana na vama određen bankovni račun.
  4. Narudžbe obrađujemo svaki radni dan.

 

VI.

Mjesto i način dostave

  1. Obveza isporuke robe ispunjava se predajom robe kupcu ili ovlaštenoj osobi navedenoj u narudžbi. Robu šalje Hrvatska pošta u obliku dopisa / paketa ili dopisa / pošiljke pouzećem ili kurir uz doplatu. Stoga je u rok isporuke potrebno dodati 1-3 radna dana za dostavu preko Hrvatske pošte ili 1 radni dan za dostavu kurirskom službom.
  2. Robu možete preuzeti na mjestu za preuzimanje- osobno preuzimanje.
  3. Obavijestit ćemo vas e-poštom da je vaša narudžba predata prijevozniku. Ako vam roba nije dostavljena u roku od 7 dana nakon naše e-pošte, molimo kontaktirajte vašu dostavnu poštu i nas. Zatim ćemo vam poslati e-poštu s informacijama o vašem paketu i mogućim razlozima neizvršene isporuke. Ako imate korisnički račun, trenutni status obrade vaše narudžbe možete provjeriti u bilo kojem trenutku u Mojim narudžbama.
  4. Kupac je dužan osobno preuzeti robu na dogovorenom mjestu i vremenu, odnosno organizirati njezino preuzimanje. Kupac potvrđuje primitak robe pismeno u dostavnici, što je i dokaz o plaćanju robe u slučaju plaćanja pouzećem. Zajedno s robom će kupac dobiti račun koji ujedno služi i kao jamstveni list.
  5. Obveza isporuke robe smatra se ispunjenom čak i u slučaju ako kupac ne preuzme robu u dogovoreno vrijeme, odnosno na dogovorenom mjestu, odbija preuzeti robu. U slučaju da kupac ne preuzme robu, a roba nam se vrati, imamo pravo odustati od ugovora o kupnji i zatražiti od kupca troškove vraćanja robe (prodavatelj ima pravo na naknadu na temelju čl. 420 Građanskog zakonika), u iznosu stvarnog troška pokušaja neuspjele dostave narudžbe - poštarina u vezi s povratom robe. Ponovna isporuka pošiljke moguća je samo uz obostrani dogovor. Prodavatelj također ima pravo da ne ostvari pravo na naknadu ili da to pravo iskoristi samo djelomično.
  6. Ne odgovaramo za zakašnjelu isporuku robe prouzrokovanu pogrešno navedenom adresom primatelja. Kupac stječe vlasništvo nad robom preuzimanjem na mjestu isporuke. Preuzimanjem robe, rizik od slučajnog pokvarenja i slučajnog oštećenja prelazi na kupca.
  7. Nakon primitka pošiljke, kupac ima pravo provjeriti pošiljku da li ima oštećenja na ambalaži (mehanička oštećenja uzrokovana transportom) i da li roba nema oštećenja. U slučaju vidljivog oštećenja pošiljke ili robe, kupac ima pravo ne preuzeti pošiljku. U slučaju da je pošiljka oštećena, kupac ne prihvaća robu, već ispunjava protokol s dostavnom tvrtkom.

 

VII.

Način plaćanja, poštarina i drugi troškovi

  1. Kupac plaća prodavatelju prodajnu cijenu:
  2. platnom karticom
  3. pouzećem (već od 7 HRK)
  4. bankovni prijenos na: IBAN CZ3126000000002532880204, BIC: CITISKBA

Kompletne informacije o opcijama plaćanja možete pronaći ovdje.

  1. Kupac može iskoristiti kupon za popust, kad ga primijeni kupac će dobiti odgovarajući popust.
  2. U nevadene cijene robe će biti uračunata sljedeća poštarina na temelju načina i adrese za dostavu. Cjelovite uvjete poštarine možete pogledati ovdje.
  3. Ne naplaćujemo nikakve druge naknade niti troškove pakiranja.

 

 

 

 

VIII.

Dedoles sitniš

  1. Prilikom narudžbe na www.dedoles.hr možete prije potvrde razmotriti želite li zaokružiti ukupan iznos svoje narudžbe i cijelu razliku dodati na račun udruge građana „Za drveće“. Ako to odlučite, ovu ćemo razliku, koju nazivamo „Dedoles sitniš“, poslati na račun udruge građana „Za drveće“. Dedoles sitniš obično šaljemo na račun udruge „Za drveće“ u jednom iznosu jednom mjesečno. Na računu će Dedoles sitniš biti naveden kao posebna stavka. Imajte na umu da ako ste unaprijed platili svoju narudžbu ili ste je već preuzeli i platili (bilo da je riječ o osobnoj naplati prilikom preuzimanja ili pouzećem), a nakon toga odlučite vratiti narudžbu uz zahtjev za povrat novca, iznos Dedoles sitniša obično ne vraćamo, jer je već prebačen na račun građanske udruge "Za drveće". Detaljne uvjete Dedoles sitniša možete pogledati ovdje.

 

 

IX.

Jamstvo

  1. Sva prodavana roba ima zakonski jamstveni rok od 24 mjeseca, u slučaju rabljene robe robe sa buvlje pijace najmanje 12 mjeseci, počevši od prijema robe od strane kupca.
  2. Ako je na proizvodu koji se prodaje, ambalaži ili njegovim uputama označen rok trajanja, jamstveni rok ne ističe prije isteka ovog roka.
  3. Podavatelj na zahtjev kupca daje pisano jamstvo (jamstveni list). Ako to priroda stvari dopušta, dovoljno je izdati dokaz o kupnji umjesto jamstvenog lista.
  4. Jamstveni list sadrži informacije o prodavatelju (ime i prezime, naziv tvrtke ili ime prodavatelja, sjedište ili mjesto poslovanja), sadržaj jamstva, njegov opseg i uvjete, duljinu jamstvenog roka i potrebne podatke o jamstvu. Ako jamstveni list ne sadrži sve pojedinosti, to ne poništava jamstvo.
  5. Izjavom u jamstvenom listu izdatom kupcu ili u reklami, prodavatelj može pružiti jamstvo koje prelazi opseg zakonskog jamstva, a uvjete i opseg ovog jamstva utvrđuje prodavatelj u jamstvenom listu.
  6. Jamstvo ne pokriva normalno habanje.
  7. Pokloni koje dobijate besplatno ili nagrade na natjecanjima nisu obuhvaćeni jamstvom.
  8. Pravo na besplatan popravak tijekom jamstva prestaje u slučaju:
  9. neprikazivanja kompletne robe, uključujući dodatke,
  10. neprijavljenja bilo kojih očitih nedostataka pri preuzimanju robe,
  11. po isteku jamstvenog roka za robu,
  12. nepravilnog i neprofesionalnog rukovanja ili zanemarivanja njege o robi,
  13. mehanička oštećenja robe uzrokovana od strane kupca.
  14. Kvar se ne može smatrati promjenom robe koja je nastala tijekom jamstvenog roka kao rezultat njezinog trošenja, neispravnog rukovanja ili neodovarajuće intervencije, posebno:
  15. kvar nastaje tijekom jamstvenog roka kao rezultat trošenja ili neispravnog rukovanja ili neadekvatne ili neodgovarajuće njege,
  16. nedostatak je posljedica prirodnih promjena u materijalima od kojih je proizvedena roba,
  17. kvar nastaje kao rezultat bilo kakvog oštećenja od strane kupca ili treće strane ili druge neodgovarajuće intervencije.

 

X.

Otkazivanje narudžbe

  1. Ako želite otkazati svoju narudžbu koja još nije obrađena, kontaktirajte nas što je prije moguće i navedite broj svoje narudžbe. Ako je vaša narudžba već plaćena, vratit ćemo vam novac u roku od 14 dana na račun s kojeg ste uplatili. U slučaju plaćanja karticom (VISA, MasterCard), ovo se razdoblje može produžiti zbog postupka banke u slačaju vraćanja novca plaćenog karticom.
  2. Istodobno, zadržavamo pravo otkazati vašu narudžbu robe ako nismo u stanju dostaviti je zbog nedostupnosti (rasprodaje ili povlačenja) ili ako nismo u mogućnosti isporučiti robu u dogovorenom roku ili cijeni, i / ili osiguranje robe uzrokovalo bi nam nerazmjerne poteškoće i nerazmjerne izdatke u odnosu na vrijednost naručene robe, osim ako se s vama ne složimo u pogledu zamjene. Bez odlaganja ćemo vas obavijestiti o otkazivanju telefonom ili e-poštom. U slučaju plaćanja kupoprodajne cijene ili njenog dijela, sredstva će vam se vratiti u roku od 14 dana na račun s kojeg ste uplatili, osim ako nije drugačije dogovoreno.

 

XI.

Reklamacija

  1. Prodavatelj je odgovoran za bilo kakve nedostatke koje prodani artikal ima u trenutku preuzimanja od strane kupca.
  2. Ako je kvar moguće ukloniti, kupac ima pravo na besplatno, pravilno otklanjanje kvara u razumnom roku. Prodavatelj je dužan ukloniti kvar bez nepotrebnog odgađanja. Umjesto otklanjanja nedostatka, kupac može zahtijevati zamjenu predmeta ili, ako se nedostatak odnosi samo na dio predmeta, zamjenu dijela, ako to ne uzrokuje pretjerano visoke troškove s obzirom na cijenu robe ili prirodu nedostatka. Umjesto da otkloni kvar, prodavatelj može uvijek zamijeniti neispravan predmet za ispravnan, osim ako to kupcu ne pruzrokuje ozbiljne poteškoće.
  3. U slučaju oštećenja koje se ne može otkloniti i koje sprječava da se predmet pravilno upotrebljava kao predmet bez oštećenja, kupac ima pravo zamjene stvari ili ima pravo odustati od ugovora. Ista prava pripadaju kupcu u slučaju uklanjanja kvarova, ali ako kupac ne može pravilno koristiti stvar zbog ponovnog pojavljivanja oštećenja nakon popravka ili zbog većeg broja nedostataka. U slučaju ostalih nepopravljivih nedostataka, kupac ima pravo na razuman popust na cijenu predmeta.
  4. Prodavatelj je dužan odrediti način rješavanja reklamacije odmah, u složenim slučajevima najkasnije 3 radna dana od dana podnošenja zahtjeva za reklamaciju, u opravdanim slučajevima, posebno ako je potrebna složena tehnička procjena stanja proizvoda ili usluge najkasnije 30 dana od dana podnošenja zahtjeva za reklamaciju. Nakon što se utvrdi način rješavanja reklamacije, reklamacija se rješava odmah; u opravdanim slučajevima može se reklamacija riješiti kasnije; međutim, reklamacija se ne smije obrađivati više od 30 dana od dana podnošenja prigovora. Nakon isteka roka za rješavanje zahtjeva za reklamaciju, potrošač ima pravo odustati od ugovora ili pravo zamjene proizvoda za novi proizvod.
  5. Prodavatelj mora potvrditi primitak zahtjeva i odmah ga izdati potrošaču. Međutim, najkasnije se izdaje zajedno s dokumentom o rješavanju reklamacije.
  6. Razdoblje od početka procesa reklamcije do završetka postupka reklamacije (predaja popravljenog proizvoda, pismeni zahtjev za prihvaćanje izvedbe ili opravdano odbijanje) ne ubraja se u jamstveni rok. U slučaju zamjene stvari novom, novi jamstveni rok započinje njenim primitkom.
  7. Ako potrošač podnese zahtjev za reklamaciju u prvih 12 mjeseci od kupnje, prodavatelj može riješiti reklamaciju odbijanjem samo na temelju pisane stručne procjene; Bez obzira na ishod stručne procjene, od potrošača se ne može tražiti da plati troškove stručne procjene ili druge troškove stručne procjene.
  8. Ako potrošač podnese zahtjev za reklamaciju nakon 12 mjeseci od kupnje, kada ga je prodavatelj odbio, prodavatelj je dužan u dokazu o rješavanju zahtjev navesti kome potrošač može proizvod poslati na profesionalnu ocjenu. Ako je proizvod poslan na stručnu procjenu naznačenoj osobi, troškove stručne procjene, kao i sve ostale povezane troškove, snosi prodavatelj, bez obzira na rezultat stručne procjene. Ako potrošač stručnom prosudbom dokaže odgovornost prodavatelja za kvar, može ponovo podnijeti zahtjev za reklamaciju. Tijekom stručne procjene ne ističe jamstveni rok. Prodavatelj je dužan naknaditi potrošaču u roku od 14 dana od dana potraživanja sve troškove nastale zbog stručne procjene, kao i sve nastale troškove. Ponovljeni zahtjev ne može se odbiti.
  9. Kupac će o rezultatu reklamacije biti obaviješten odmah nakon okončanja postupka reklamacije, a istovremeno će mu biti dostavljen putem e-pošte ili poštom protokol o reklamaciji (dokaz o rješavanju reklamacije) Dokaz o rješavanju reklamacije ne mora se dostavljati ako potrošač ima priliku dokazati zahtjev na drugi način.
  10. U slučaju reklamacije, potrošač putem e-pošte obavještava prodavatelja o zahtjevu (radi najbrže mogućeg rješavanja) i šalje robu upakovanu u paket pogodan za prijevoz zajedno s opisom oštećenja i kopijom dokaza o kupnji (i jamstvenim listom ako je bio izdat) na adresu prodavatelj:
  • Dedoles s.r.o.

GLS, Varaždinska 116

10360 Popovec

email: bok@dedoles.hr

  1. Kupac ima pravo na naknadu potrebnih troškova koji su nastali u vezi s ostvarivanjem prava koja proizilaze iz odgovornosti za kvarove. Ako potrošač nije zadovoljan načinom na koji je prodavatelj riješio njegovu reklamaciju ili smatra da mu je prodavatelj prekršio prava, ima mogućnost kontaktirati prodavatelja radi naknade. Ako prodavatelj negativno odgovori na zahtjev za naknadu štete ili ne odgovori u roku od 30 dana od datuma slanja, potrošač ima pravo podnijeti alternativno rješenje svog spora u skladu s člankom 12. br. 391/2015 Zakon alternativnom rješavanju sporova i o izmjenama i dopunama određenih akata.
  2. Alternativno rješenje spora može koristiti samo potrošač (fizička osoba) koji prilikom sklapanja i obavljanja potrošačkog ugovora ne djeluje u okviru svog poslovanja, zaposlenja ili struke. Alternativno rješavanje spora odnosi se samo na spor između potrošača i prodavatelja čija je vrijednost veća od 20 eura koja proizlazi iz potrošačkog ugovora na daljinu.
  3. Subjekt alternativnog rješavanja sporova u skladu s članom 3. zakona br. 391/2015 od vas će  možda tražiti plaćanje naknade do 5 eura s PDV-om za pokretanje rješenja spora. Podnošenje zahtjeva možete podnijeti na način naveden u skladu s člankom 12. Zakona br. 391/2015 ili klikom na ovu web stranicu https://www.soi.sk/en/alternative-solutions-consumer-saving/formular-for-submission-for-starting-ars.soi.
  4. Potrošač može koristiti internetsku platformu za rješavanje sporova dostupnu na https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main za podnošenje alternativnog rješenja za svoj spor. .home.chooseLanguage.
  5. Nadležni subjekt za alternativno rješavanje sporova s prodavateljem Dedoles s.r.o. je Slovačka trgovinska inspekcija

Inspekcija SOI sa sjedištem u Trnavi za Trnavski kraj Pekárska 23, 917 01 Trnava1

tel .: +421 3 5512 689

E-pošta: tt@soi.sk

ili druga relevantna ovlaštena pravna osoba upisana na popisu subjekata alternativnog rješavanja sporova koje vodi Ministarstvo gospodarstva Slovačke Republike (popis je dostupan na http://www.mhsr.sk).

 

XII.

Odustajanje od ugovora

  1. Kupac ima pravo odustati od ugovora bez obrazloženja u skladu sa člankom 7. Zakona br. 102/2014 Z.z. o zaštiti potrošača u prodaji robe ili pružanju usluga prema ugovoru sklopljenog na daljinu ili izvan radnog mjesta i o izmjeni određenih akata, u izmjenama i dopunama, u roku od 14 dana od primitka robe. Ako je roba isporučena zasebno u okviru jedne narudžbe, rok za povlačenje teče od trenutka prihvaćanja zadnje isporučene robe.
  2. Ako je predmet kupoprodajnog ugovora isporuka, potrošač ima pravo odustati od ugovora prije isporuke robe. Ako kupac odustane od ugovora, otkazat će se i svaki mogući dodatni ugovor vezan uz njega.
  3. U skladu s člankom 517. stavka 1 Građanskog zakonika, kupac može odustati samo od dijela predmeta ugovora (ako je predmet ugovora ili obvezujući nalog bila isporuka nekoliko komada robe), u tom slučaju se ugovor otkazuje samo u ovom dijelu.
  4. Potrošač je dužan, ako želi iskoristiti ovo pravo, osobno najkasnije posljednjeg dana određenog roka dostaviti pismeni odustanak od ugovora o kupnji na prodajnu kontakt adresu prodavatelja ili poslati ovo povlačenje na poštom najkasnije zadnjeg dana roka na adresu navedenu u kontaktima. Nakon obavijesti o odustajanju, potrošač je obvezan poslati ili osobno dostaviti predmet ugovora iz kojeg odustaje zajedno sa svom dokumentacijom - npr. kopiju računa, uputa i druge dokumentacije za isporučenu robu zajedno s robom, ali najkasnije u roku od 14 dana od dana povlačenja.
  5. Preporučujemo kupcima da robu pošalju preporučenom poštom i kao osiguranu pošiljku.
  6. Odustajanje od Ugovora mora kupac izvršiti u pisanom obliku na način koji nesumnjivo označava odustajanje ugovora ili u obliku unosa na drugom trajnom mediju ili pomoću obrasca objavljenog na https://www.dedoles.sk/advertising (za spremanje kliknite na sliku, odaberite "Spremi mapu", a zatim je ispunite na računalu i ispišite).
  7. Odustajanje od ugovora o kupnji u skladu s prethodnom točkom ovih poslovnih uvjeta i uvjeta reklamacije mora sadržavati podatke zahtjevane u obrascu objavljenom na https://www.dedoles.sk/komplikacije, posebno identifikaciju kupca, broj narudžbe i datum, točnu specifikaciju robe, način na koji prodavatelj mora vratiti već primljena sredstva, posebno broj računa i / ili poštansku adresu kupca.
  8. Ne šaljite nam robu pouzećem, takva roba neće biti preuzeta.
  9. Upravitelj e-trgovine vraća plaćena sredstva za robu / uslugu, uključujući troškove prijevoza u smislu odredbi čl. 9 stavka 3) Zakona br. 102/2014 kao i troškove koje su nastale prilikom naručivanja robe u roku od 14 dana od dana odustajanja od ugovora, ali se sredstva ne moraju vratiti prije isporuke robe prodavatelju ili prije nego što potrošač dokaže slanje robe, to ne važi u slučaju da prodavatelj preuzme robu od strane kupca sam. Potrošač ima pravo na vraćanje troškova za najjeftiniji uobičajeni način dostave koji prodavatelj nudi.
  10. U skladu s člankom 7 st. 6. Zakona br. 102/2014 kupac ne može odustati od ugovora kojeg predmet je:

- prodaja robe izrađene prema posebnim zahtjevima potrošača, prilagođene robe ili robe namijenjene posebno jednom potrošaču.

  1. Potrošač mora snositi bilo kakvo umanjenje vrijednosti robe koje proizlazi iz njegove uporabe izvan onoga što je nužno za utvrđivanje funkcionalnosti i karakteristika robe.

 

 

XIII.

Zaštita osobnih podataka

  1. Za više informacija i precizne uvjete o osobnim podacima, njihovoj obradi i zaštiti posjetite: https://www.dedoles.hr/obrada-osobnih-podataka-za-marketing .

 

XIV.

Newsletter i e-pošte od nas

  1. Prilikom registracije ili kada naručite, možete odlučiti primati redovne vijesti od nas (u prosjeku jednom tjedno). Također se možete pojedinačno pretplatiti na newsletter na stranici unosom adrese e-pošte ili klikom na vezu u e-pošti koju smo vam poslali. Naravno, možete se odjaviti u bilo kojem trenutku. Također ćemo vas obavijestiti o obradi vaše narudžbe, dostupnosti i nedostupnosti proizvoda te ćemo vam poslati kupon za popust na vašu adresu e-pošte. Svim registriranim kupcima možemo nepravilno (do nekoliko puta godišnje) slati važne podatke u vezi s radom naše internetske trgovine i uporabom korisničkog računa. Ako vam smetaju e-pošte od nas, molimo, napišite nam e-poštu na bok@dedoles.hr ili marketing@dedoles.hr

 

Završne odredbe

  1. Svi dogovori između prodavatelja i kupca uređuju se zakonom Republike Slovačke. Ako odnos uspostavljen kupoprodajnim ugovorom sadrži međunarodni element, stranke se slažu da se odnos uređuje pravom Slovačke Republike. Ovo ne dovodi u pitanje prava potrošača prema općim obvezujućim zakonima.
  2. Prodavatelj nije vezan nikakvim kodeksima ponašanja u odnosu na kupca u skladu s odredbama Zakona br. 250/2007 o zaštiti potrošača u izmjenama i dopunama.
  3. Sva prava vezana za web stranicu prodavatelja, posebno autorska prava na sadržaj, uključujući izgled web stranice, fotografija, filmova, grafike, zaštitnih znakova, logotipa i drugog sadržaja i elemenata, pripadaju prodavatelju. Zabranjeno je kopirati, mijenjati ili na drugi način koristiti web stranicu ili njezin dio bez pristanka prodavatelja.
  4. Prodavatelj neće biti odgovoran za pogreške nastale kao posljedica smetnji trećih strana u internetskoj trgovini ili kao posljedice njegove uporabe suprotno njegovoj svrsi. Tijekom korištenja internetske trgovine kupac ne smije koristiti postupke koji mogu negativno utjecati na njegovo poslovanje i ne smije se baviti nikakvim aktivnostima koje mogu dopustiti njemu ili trećim osobama da neovlašteno iterveniraju ili zlouporabe softver ili druge komponente internetske trgovine i koriste internetsku trgovinu, ili dijelove ili softver na način koji je u sukobu s njegovom svrhom ili svrhom.
  5. Kupoprodajni ugovor, uključujući uvjete i odredbe, prodavatelj arhivira u elektroničkom obliku i nije javno dostupan.
  6. Prodavatelj može izmijeniti ili dopuniti tekst Uvjeta i odredaba. Ova odredba ne dovodi u pitanje prava i obveze nastale tijekom efektivnog razdoblja prethodnog teksta Uvjeta i odredaba.
  7. Nadzor poštivanja obveza od strane prodavatelja prema potrošaču je Slovačka trgovinska inspekcija, naime radno mjesto:

Inspekcija SOI sa sjedištem u Trnavi za Trnavski kraj Pekárska 23, 917 01 Trnava1

tel .: +421 3 5512 689

E-mail: tt@soi.sk

http://www.soi.sk

http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

  1. Ovi Uvjeti se primjenjuju kako je navedeno na web stranici www.dedoles.hr na dan slanja narudžbe kupcem koji ih prihvaća, što potvrđuje i aktivnim klikom na potvrdu narudžbe. Upravitelj zadržava pravo izmjene ili dopune Uvjeta i odredaba. Međutim, zatvorene narudžbe podliježu formulaciji u trenutku kada je bila narudžba izvršena.
  2. Ovi Uvjeti stupaju na snagu 1.12.2019 i otkazuju prethodni tekst općih uvjeta poslovanja.

 

 

 

Prilog br. 1

Obrazac za raskid ugovora

(ispunite i pošaljite ovaj obrazac samo ako želite odustati od ugovora)

Kome:  Dedoles, s.r.o.,

             sa sjedištem Za koníčkom 14, 902 01 Pezinok,

             upisana je u trgovački registar Okružnog suda Bratislava I, odjeljak  Sro, spis broj: 81976/B

             MB: 46 706 305

             OIB (porezni broj): 2023541630

             PDV ID: SK2023541630

             E-pošta: bok@dedoles.hr

Izjavljujem/izjavljujemo (*) da odustajem / odustajemo (*) od ugovora za kupnju sljedeće robe / ugovora za pružanje sljedeće usluge (*): ..............

Datum narudžbe / datum primitka (*) ..............

Ime (na) potrošača (*) ...............

Adresa (e) potrošača (*) ..............

Potpis (i) potrošača  (*) (samo ako je ovaj obrazac podnesen u papirnatom obliku) ..........................

Datum.....................

 

(*) Nepotrebno precrtati.