Reklamacija

Dragi kupci, s obzirom na trenutnu situaciju u vezi sa širenjem Covid-19, želimo vas zamoliti za malo strpljenja u obradi vaših zahtjeva za zamjenu / povratak / reklamaciju robe. Činimo sve što je moguće da ih što prije obradimo, ali nije isključeno da će postupak potrajati nekoliko dana duže nego inače. O obradi Vašeg zahtjeva bit ćete obaviješteni e-mailom. Hvala puno na razumijevanju i želimo vam puno zdravlja.

Vaše zadovoljstvo nam je važno i zato se svaki dan trudimo dati sve od sebe kako najbolje znamo. Međutim, mi smo i dalje ljudi i unatoč našim naporima, ponekad se dogodi da nešto jednostavno pođe po zlu. Ako trebate zamijeniti ili vratiti robu, postupak je jednostavan:

  1. Ispunite obrazac za reklamaciju koji se nalazi ispod.

  2. Molimo budite oprezni. Iz higijenskih razloga ne mijenjamo čarape ili muške bokserice, potkošulje, prsluke, gaće, žensko i dječje donje rublje i kupaće kostime. Također ne prihvaćamo probano rublje i raspakovane čarape bez originalnih naljepnica.

    Paket je potrebno poslati PREPORUČENOM poštom na adresu navedenu ispod:

Dedoles s.r.o.GLS,

Varaždinska 116,

10360 Popovec,

Hrvatska

* navedena adresa nije mjesto na kojem se obrađuju reklamacije, tako da obrada vašeg zahtjeva može potrajati duže. Nakon obrade odmah ćemo Vas obavijestiti e-poštom.


ZAMJENA:

- Ako imamo rezervnu robu na zalihi, isporučujemo je odmah - naravno da drugi put ne platite. :)

- Ako roba za zamjenu nije na zalihi, potrebno je slijediti očekivani datum isporuke naveden na našoj web stranici za određeni proizvod i određenu veličinu u trenutku obrade reklamacije.

-Mijenjamo samo komad za komad. Zamjena za drugi motiv ili proizvod nije moguća.

POVRAT:

- U slučaju povrata novca, novac obično vraćamo u roku od 2 tjedna od obrade reklamacije.

- Ako je poklon bio dio narudžbe, morate ga poslati zajedno s vraćenom robom.

- Povrat novca vršimo na bankovni račun, a ne refundiramo poštanskim uplatnicom.

- U slučaju korištenja 1 + 1 besplatno ili 2 + 1 besplatno, potrebno je prilikom povratka vratiti sve komade pokrivene kombiniranim popustom.

UVJETI REKLAMACIJE

Molimo, robu ne šaljite pouzećem, ako ste je odlučili poslati poštom. Pakete poslane pouzećem ne primamo.

Za reklamaciju prihvatamo samo neopranu i nenošenu robu s originalnim etiketama.

U slučaju nevraćanja poklona bit će njegova vrijednost odbijena od vraćenog novca. Za poklone uz narudžbe nije moguće podnošenje zahtjeva za reklamaciju.

Kvarom robe nije moguće smatrati promjenu karakteristika robe koja:
-nastala tijekom jamstvenog roka kao rezultat trošenja ili nepravilnog korištenja ili neadekvatnog i neprikladnog njegovanja,
-nastala u slučaju prirodnih promjena materijala od kojih je roba proizvedena,
-nastala kao rezultat oštećenja od strane kupca ili treće osobe ili druge nepravilne smetnje.


Obrazac za reklamaciju možete preuzeti i ispisati klikom na sliku: