Reklamacija

Vaše zadovoljstvo nam je važno i zato se svaki dan trudimo dati najbolje od sebe. Međutim, mi smo i dalje ljudi i unatoč našim naporima, ponekad se dogodi da nešto jednostavno pođe po zlu. Ako trebate zamijeniti ili vratiti robu, postupak je jednostavan:


 A) Povrat robe

  • Ukoliko želite robu vratiti, molimo da ispunite „Obrazac za povrat ili zamjenu robe“
  • Ako je poklon bio dio narudžbe, morate ga poslati zajedno s vraćenom robom. Ako se odlučite poklon zadržati, njegova trenutna cijena/vrijednost će se odbiti od vraćenog iznosa.
  • U slučaju korištenja akcije 1+1 besplatno, 2+1 besplatno potrebno je prilikom povrata robe vratiti sve proizvode pokrivene ovim popustom. U suprotnom će vrijednost/cijena za nevraćen proizvod biti odbijena od vraćenog iznosa.
  • Molimo da prije slanja robe provjerite da ju šaljete u izvornom stanju- neoprana i nenošena roba s originalnim etiketama. Iz higijenskih razloga ne mijenjamo čarape ni muške bokserice, potkošulje, široke bokserice, žensko i dječje donje rublje i kupaće kostime. Također ne prihvaćamo probano donje rublje i raspakirane čarape bez originalnih etiketa.
  • Putem e-pošte ćemo Vas obavijestiti o primitku paketa.
  • Povrat sredstava vršimo na bankovni račun obično u roku o 14 dana od primitka vraćene narudže te obrade zahtjeva.
  • Više informacija o odustajanju od ugovora u čl. XII Poslovnih uvjeta.

 

 


B) Zamjena robe

  • Ukoliko želite zamijeniti veličinu robe, molimo da ispunite „Obrazac za povrat ili zamjenu robe“
  • Mijenjamo samo komad za komad. Zamjena za drugi motiv ili proizvod nije moguća. Ukoliko ste zainteresirani za neki drugi proizvod, morate kreirati novu narudžbu. Za vraćenu robu ćemo vršiti povrat novčanih sredstava.
  • Molimo da prije slanja robe provjerite da ju šaljete u izvornom stanju- neoprana i nenošena roba s originalnim etiketama. Iz higijenskih razloga ne mijenjamo čarape ni muške bokserice, potkošulje, široke bokserice, žensko i dječje donje rublje i kupaće kostime. Također ne prihvaćamo probano donje rublje i raspakirane čarape bez originalnih etiketa.
  • Putem e-pošte ćemo Vas obavijestiti o primitku paketa.
  • Ako imamo rezervnu robu na zalihi, isporučujemo ju odmah (poštarinu ne plaćate). Ako roba nije na zalihi, paket ćemo poslati nakon nadopune zaliha. O slanju ćete biti obaviješteni e-poštom.

 

Vrijedi za A. i B.

Prilikom povrata/zamjene pošaljite robu preporučenom poštom (ne pouzećem) na adresu:

Dedoles s.r.o. GLS

Varaždinska 116

10360 Popovec

Hrvatska

Vi plaćate poštarinu.

 


C) Reklamacija

  • Ukoliko želite robu reklamirati, molimo da ispunite „Obrazac za reklamaciju robe“.
  • Kvarom robe nije moguće smatrati promjenu karakteristike robe koja:
    -nastala tijekom jamstvenog roka kao rezultat trošenja ili nepravilnog korištenja ili neadekvatnog i neprikladnog njegovanja,
    -nastala u slučaju prirodnih promjena materijala od kojih je roba proizvedena,
    -nastala kao rezultat oštećenja od strane kupca ili treće osobe ili drugog nepravilnog korištenja.
  • U slučaju reklamacije čarapa ili donjeg rublja molimo da pošaljete ispunjen obrazac zajedno s fotografijama robe za reklamaciju na adresu e-pošte bok@dedoles.hr- naš tim za korisničku podršku će razmotriti reklamaciju i obavijestit će Vas o sljedećim koracima.
  • Pakete šaljite na adresu: Dedoles s.r.o. GLS

Varaždinska 116

10360 Popovec

Hrvatska

  • Putem e-pošte ćemo Vas obavijestiti o primitku paketa.
  • Više informacija o reklamaciji možete pronaći u čl. XI Poslovnih uvjeta.