Zamjena, povrat i reklamacije

Zadovoljstvo naših kupaca nam je važno, stoga svoj posao nastojimo svaki dan obavljati najbolje što možemo. Unatoč našim najvećim naporima, ponekad se dogodi da stvari ne idu glatko. Spremni smo ih popraviti pa naši kupci imaju opciju zamjene/povrata/reklamacije robe.

Ako imate zahtjev za zamjenu, povrat ili reklamaciju, molimo da ga unesete klikom na tipku u nastavku:

Osnovne informacije:

POVRAT ROBE

  1. Zahtjevi za povrat robe moraju se poslati preko internetskog obrasca.
  2. Kupac robu može vratiti u roku od 100 dana od primanja robe.
  3. Roba koja se vraća ne smije biti nošena, ne smije biti oprana i mora imati originalno pakiranje i etikete.
  4. Donje rublje i kupaći kostimi također se mogu vratiti (podložno uvjetima u točki 2). Ženski kupaći kostimi moraju imati originalnu higijensku naljepnicu.
  5. Povratna adresa bit će navedena u uputama nakon ispunjavanja internetskog obrasca.
  6. Kupac vraća robu o vlastitom trošku.
  7. Kupac će biti obaviješten e-poštom o primitku i obradi vraćene robe.
  8. Povrat sredstava za vraćenu robu bit će izvršen kupcu u roku od 14 dana od dostave robe na navedenu adresu.

ZAMJENA ROBE

  1. Zahtjevi za zamjenu robe moraju se poslati preko internetskog obrasca.
  2. Kupac robu može zamijeniti u roku od 100 dana od primanja robe.
  3. Roba koja se vraća ne smije biti nošena, ne smije biti oprana i mora imati originalno pakiranje i etikete.
  4. Donje rublje i kupaći kostimi također se mogu zamijeniti (podložno uvjetima u točki 2). Ženski kupaći kostimi moraju imati originalnu higijensku naljepnicu.
  5. Adresa za zamjenu robe bit će navedena u uputama nakon ispunjavanja internetskog obrasca.
  6. Kupac vraća robu o vlastitom trošku.
  7. Kupac će biti obaviješten e-poštom o primitku i obradi robe za zamjenu. Nakon toga, zatražena nova roba poslat će se kupcu o našem trošku.
  8. Kada se roba zamijeni, račun se šalje kupcu, no to je samo u informativne svrhe i ne znači da će kupac ponovno trebati platiti robu.
  9. Zamjena robe za drugu veličinu moguća je samo jednom. Ako nova veličina nije zadovoljavajuća, kupac može poslati robu sukladno gore navedenim uputama (vidjeti POVRAT ROBE).

REKLAMACIJA ROBE

  1. Zahtjev za reklamaciju mora se napraviti preko internetskog obrasca i moraju se pratiti upute u nastavku.
  2. Reklamacije se uobičajeno rješavaju povratom novca kupca u roku od 14 dana od obrade zahtjeva za reklamaciju.