Hento Toto x Dedoles
Dedoles dolazi s iznimnom ograničenom kolekcijom čarapa. Nastala je u suradnji s inkluzivnim kreativnim brendom HENTO TOTO, koji spaja vješte crtače s intelektualnim teškoćama s profesionalnim grafičkim dizajnerima, dizajnerima i ilustratorima.
"Osobe s intelektualnim teškoćama često bi htjele raditi, ali nemaju uvijek i dobivaju ovu priliku. Drago mi je što smo kroz našu suradnju s brendom HENTO TOTO uspjeli podržati jedinstveni koncept integracije rada koji može biti inspiracija i drugim organizacijama", Jana Hrubcová, voditeljica održivosti Dedolesa.
Ova limitirana kolekcija veselih čarapa napravljena je u suradnji sa sedam crtača koji su dizajnirali uzorke, a koje su dalje razvili Dedoles dizajneri.
O kreativnom brendu Hento Toto
Inkluzivni kreativni brand HENTO TOTO predstavlja inovativan model integracije rada. Zapošljava osobe s intelektualnim teškoćama kao crtače koji rade s profesionalnim grafičkim dizajnerima, dizajnerima i ilustratorima. Pokriva ga građanska udruga Was Once a Man, koja od 2006. pomaže osobama s intelektualnim teškoćama.